.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ریل قطار 2 سال دیگر به انزلی می‌رسد

نماینده مردم انزلی در مجلس گفت: پروژه راه‌آهن گیلان دو سال دیگر به انزلی می‌رسد.

به گزارش فارس، حسن خسته‌بند در جمع مدیران این شهرستان از آغاز‌ به‌کار آسفالت کنارگذر انزلی خبر داد و اظهار داشت: آسفالت کنار گذر انزلی از مقابل بیمارستان این شهر تا خیابان علی‌باغ انجام می‌شود.
وی دلیل تاخیر در این آسفالت را عدم پرداخت پول به دلیل برخی تنگناهای بودجه‌ای عنوان کرد و گفت: امیدواریم در یک ماه آینده مسیر مربوطه گشایش یابد.
نماینده مردم انزلی با اشاره به احداث راه‌آهن گیلان بیان داشت: راه‌آهن گیلان دو سال دیگر به انزلی می‌رسد و این پروژه می‌تواند بیش از 3 میلیون و 800 هزار نفر را جابه‌جا و 10 میلیون تن بار را حمل کند.
وی افزود: همچنین با اندک تحرک در منطقه آزاد می‌توانیم شاهد برطرف شدن بیکاری در انزلی باشیم.
فرماندار انزلی نیز در این جلسه اظهار داشت: اگر سرعت توسعه کم ولی توٱم با عدالت باشد بر توسعه بدون عدالت ارجحیت دارد و برنامه‌های نظام نیز بر همین اساس پایه‌ریزی شده است.
سعادتمند داودی با بیان اینکه سازمان‌ها و اداره‌ها باید مسائل و مشکلاتشان را مطرح کنند، تصریح کرد: باید عدالت محوری و مهرورزی تقویت و نقاط ضعف برطرف شود.
وی استفاده مدیران از جوانان به عنوان مشاوران امین را اقدامی شایسته خواند و اذعان داشت: مهم‌ترین وظیفه یک مسئول در نظام اسلامی جلب رضایت‌مندی مردم است و انتظار می‌رود در راستای تقویت نظام بیشتر تلاش شود.
فرماندار انزلی از مدیران اجرایی این شهرستان خواست تا در صورت تمایل برای ارائه گزارش و بیان نقطه‌نظرات خود در شورای اداری با روابط عمومی این فرمانداری هماهنگی کنند.
امام جمعه انزلی نیز در این جلسه اظهار داشت: مسئولان باید با مردم مدارا کنند و یکی از وظایف حاکمان در نظام اسلامی گشاده‌رویی و حفظ کرامت ارباب رجوع است.
حجت‌الاسلام سید داود موسوی با انتقاد از برخی برخوردهای تند مسئولان در مقابل ارباب رجوع، ابراز داشت: شان مدیران خدمت برای خدا و خلق خداوند است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.